MAD UD AF HUSET - LAVET AF MADELSKERE TIL MADELSKERE
FAQ - OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL
Catering til selskaber og arrangementer
Hvor leverer i catering til?
Vi kan levere til selskaber og arrangementer i midt- og sydjylland, samt nord/vest Fyn.
Hvad koster det at få leveret maden?
Kan jeg selv afhente maden?
Ja, menuen kan afhentes på vores adresse på Hjulmagervej 23, 7100 Vejle efter aftale.
Kan jeg bestille online?
Kan jeg bestille pr. mail eller telefon?
Hvordan betaler jeg når det ikke er et online køb?
Hvornår kan jeg senest bestille?
Kan jeg justere i en bestilling?
Ja, du kan justere i din bestilling frem til kl. 10.00 7 dage før leveringsdagen pr. mail eller telefon.
Afbestilling
Afbestilling af arrangementet skal ske senest kl. 10:00 14 dage før pr. mail eller telefon.
Kan jeg ændre i antal gæster?
Ja, du kan ændre i antal gæster frem til kl. 10.00 7 dage før leveringsdagen pr. mail eller telefon.
Hvordan varmer og anretter jeg maden?
Der medfølger altid en vejledning.
Har I vegetariske alternativer?
Ja, angiv venligst i bestillingen, hvor mange vegetarer, der er i selskabet. Vi har selvfølgelig også grønne menuer, hvis alle i selskabet ønsker at spise vegetarisk.
Hvordan modtager jeg maden?
Hvornår skal service m.m. leveres tilbage?
Alt service, termokasser og emballage leveres tilbage rengjort senest 2 dage efter afholdelsesdato.
Weekendmenu og Hverdagsmad
Hvor leverer i?
Weekendmenu - hvad skal jeg være opmærksom på?
Hverdagsmad - hvad skal jeg være opmærksom på?